Velkommen til fællesskabet

Kære forældre.

Vi er glade for at kunne invitere jeres barn med i Fællesskabet i Børnehuset Mejemarken.

Fællesskabet er et vigtigt sted for børnene, hvor de kan udvikle sig og lære, og hvor de danner venskaber, der kan vare hele livet.

Vi ved, at det kan være en stor beslutning at sende sit barn i institution, og vi vil gerne gøre alt, hvad vi kan for at gøre det til en god oplevelse for både børn og forældre.

I Fællesskabet er vi en flok engagerede voksne, der er der for at støtte og hjælpe børnene. Vi er med til at skabe trygge rammer, hvor børnene kan udfolde sig og lære.

Vi arbejder sammen på at skabe et fællesskab, hvor børnene føler sig trygge og værdsatte.

Vi tror på, at gode relationer er vigtige for børns udvikling, og vi arbejder derfor på at skabe et fællesskab, hvor børnene kan danne venskaber og gode relationer til hinanden.

Vi håber, at I vil sige ja til invitationen. Vi glæder os til at møde jer og jeres barn.

Vi har lavet en skrivelse om, hvad I kan gøre, som forældre, for at jeres børn  har mulighed for at være med i fællesskabet.

Forældrebestyrelsen i Børnehuset Mejemarken.

Invitation til fællesskabet.pdf

Shape Created with Sketch.